معجزه

اهمیت خدمات مجالس

 

تشریفات مجالس - باغ عروسی - تشریفات عروسی - خدمات مجالس

تشریفات مجالس – باغ عروسی – تشریفات عروسی – خدمات مجالس

در گذشته خدمات مجالس اهمیت زیادی نداشت و مردم خود به فکر برگزاری جشن ها و مراسمات خود بودند.
به همین دلیل برای برگزاری جشن ها و مراسم خود انرژی و زمان زیادی را صرف می کردند و دچار استرس و سردرگمی می شدند.

در این بین، اهمیت خدمات مجالس بیشتر دیده شد و موجب صرفه جویی در زمان و انرژی عروس و داماد و خانواده های آنان، کاهش استرس، به روز بودن طراحی و دکوراسیون و تزیین و … و همچنین رضایت کافی میهمانان شده است.

سوالی که ذهن عروس و دامادها را درگیر می کند ، انتخاب خدمات مجالس است.
تنها زمانی که زوجین باید صرف کنند فقط برای انتخاب خدمات مجالس است.

انتخاب خدمات مجالس

برای انتخاب خدمات مجالس باید به نکات زیر توجه نمایید:
*برگزاری با کیفیت جشن ها و مراسمات با هر سطح هزینه و بودجه
*ارائه بهترین خدمات مجالس
*ارائه بهترین کیفیت خدمات مجالس

انواع خدمات مجالس

خدمات مجالس در تشریفات مجالس ژوان در رده های متفاوتی برگزار می گردد و دارای خدمات بسیار متنوعی می باشد.

خدمات مجالس لاکچری

در خدمات مجالس لاکچری عروس و داماد می توانند ایده و نظر خود را با تیم مجرب تشریفات مجالس ژوان مطرح نمایید و تیم ما برای شما اجرا نماید.
در خدمات مجالس لاکچری پکیج های پذیرایی بسیار متنوعی در اختیار مشتریان قرار می گیرد که می توانند به راحتی انتخاب نمایند همچنین امکان انتخاب از منوهای مختلف پکیج ها نیز وجود دارد.

تعداد باغ عروسی در خدمات مجالس لاکچری بین ۴ تا ۵ می باشد و هزینه آن به چیدمان مورد نظر شما و همچنین تزیین و دکوراسیون باغ بستگی دارد.

چیدمان میز و صندلی در باغ عروسی

چیدمان میز و صندلی در باغ عروسی

خدمات مجالس متوسط

در خدمات مجالس متوسط ، کیفیت ارائه خدمات به هیچ عنوان کم نمیشود. مدیریت تشریفات مجالس ژوان سیاستی را اعمال نموده است تا از کیفیت خدمات به هیچ عنوان کاسته نگردد.
شما می توانید با توجه به هزینه ای که برای جشن و مراسم خود می خواهید صرف نمایید، از میان گزینه ها انتخاب نمایید.
همچنین از بین پکیج های پذیرایی می توانید مناسب بودجه خود انتخاب نمایید و از پیشنهادات مشاورین متخصصتشریفات عروسی و تشریفات مجالس ژوان نیز می توانید اشتفاده نمایید.

+ نوشته شده در  سه شنبه 30 مرداد 1397ساعت 22:02  توسط miracle 

ارائه بهترین خدمات مجالس

 

بطور قطع شب عروسی در هر فرد یکی از مهمترین و خاطره انگیزترین شبهای عمر است.پس این موضوع که در چه فصل و مکانی این مهمترین اتفاق را برگزار کنیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فصل بهار و تابستان برای برگزاری تشریفات عروسی پر رونق تر از دیگر فصول زمستان و پاییز است و به تبع آن تالارها و باغ عروسی شلوغ تر و خدمات آنها با قیمت و تعرفه بالاتری عرضه میگردد.

اما در کنار این موارد ،دقت داشته باشید که برگزاری مراسم در یک شب بارانی پاییزی و یا برفی زمستانی نیز خالی از لطف نیست .اما به هر حال سختی های خاص خودش را دارد من جمله عبور و مرور و مشغله کاری مهمانان ،تاریکی زودهنگام هوا و …

بنابراین با توجه به نکات ذکر شده در بالا بهتر است کمی زودتر به فکر بیافتید و برای رزرو یک تالار و باغ عروسی در تابستان دست بجنبانید.

یکی از مزیت های برگزاری عروسی در تابستان ،بهره مندی از هوای عالی و قابل پیش بینی است.

اگر تاریخ مراسم ازدواج شما در تابستان باشد علاوه بر اینکه با هوایی قابل پیش بینی روبرو هستید ،از نعمت روشنی هوا تا دیر وقت نیز برخوردارید.

علاوه بر این مهمانان شما نیز میتوانند از فضایی فرح انگیز مانند باغ عروسی نیز لذت ببرند .هرچند لازم است با شرکت با تجربه ای مانند تشریفات مجالس ژوان قرارداد ببندید که در مورد احتمال ابری و بارای شدن هوا نیز تجربه کافی را دارد و فضای داخلی را نیز برای پذیرایی از میهمانان فراهم آورده است.علاوه بر موارد گفته شده از دیگر مزایای برگزاری تشریفات عروسی در فصل تابستان می توان به داشتن عکس های فوق العاده بدلیل نور کافی آفتاب و همچنین گذراندن تعطیلات ماه عسل بهمراه خانواده بدلیل مشغله کاری کمتر و فصل مسافرت اشاره کرد.

تا بدینجا در مورد مزایای برگزاری مراسم در تابستان اشاره نمودیم.

حال پس از مشخص شدن تاریخ و محدوده زمانی مراسم ، نوبت به پیدا کردن بهترین موسسه برای برگزاریتشریفات مجالس میرسد.

موسسه ای که علاوه بر بکار بردن بروزترین متدها ، سابقه ،تخصص و تجربه کافی در اجرای هرچه بهتر مراسم را نیز داشته باشد.

از مواردی که یک تشریفات را تبدیل به برترین برندها در ارائه خدمات مجالس میکند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه بهترین دکوراسیون داخلی و به روزترین متدهای روز اروپا در دیزاین
  • ارائه بهترین دیزاین و گل ارایی برای میزها ، ورودی ها و جایگاه عروس و داماد
  • ارائه بهترین پذیرایی
  • اجرای موسیقی زنده
  • سفره عقد
تشریفات مجالس

تشریفات مجالس

باغ عروسی

باغ عروسی

خدمات مجالس - تشریفات عروسی

خدمات مجالس – تشریفات عروسی

ارائه بهترین خدمات مجالس

ارائه بهترین خدمات مجالس

+ نوشته شده در  دوشنبه 29 مرداد 1397ساعت 15:03  توسط miracle 

ازدواج کودک با سرپرست

 

ازدواج کودک با سرپرست

ازدواج کودک با سرپرست

قربانی شدن (اخلاق) به بهانه پیشگیری از تجاوز جنسی:

محمد جعفر ساعد

دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی، مدرس دانشگاه و جرم شناس

کلام اول

قانونی از تصویب مجلس شورای اسلامی گذشت که به موجب آن سرپرستان فرزندخواندگان می‌توانند با آنها ازدواج کنند، تصویب این قانون به این بهانه بوده که بعضاً به واسطه عدم محرمیت میان فرزند‌خوانده و سرپرست، تجاوز جنسی‌هایی روی می‌داده است که تنها راه برون رفت از وقوع این پدیده نامبارک، وضع این قانون اندیشه شده است. در این راستا، جلوگیری از سوء استفاده از کودکان را نیز هدفی دیگر برای وضع این قانون دانسته‌اند.

در واقع، ماده ۲۷ لایحه حمایت از کودک و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست سال ۸۸ پس از پرداختن به مسأله ازدواج سرپرست، (بعد از صدور حکم سرپرستی توسط دادگاه) به مقوله ممنوعیت ازدواج بین سرپرست و فرزندخوانده پرداخته است.

لازم به یادآوری است که قانون‌گذار در ماده مذکور، در راستای رفع نواقص و کاستی‌های قانون قبلی و نیز حمایت مؤثر از طفل فرزندخوانده گام مؤثری برداشته است تا به آنجا که در ادامه ماده ۲۷، در تبصره عنوان می‌کند که: (ازدواج چه در زمان حضانت و چه بعد از آن فی ‌ما بین سرپرست و طفل ممنوع است). تبصره فوق از این لحاظ که قانون‌گذار تلاش کرده در جهت حفظ منافع طفل و ایجاد محیطی گرم و خانوادگی در راستای رشد و بالندگی کودک مترقی عمل کند، شایان توجه است در نسخه اصلاح ‌شده مورخ ۴مرداد ۱۳۹۱ مجلس شورای اسلامی تغییری نسبت به این ماده ایجاد نشده و ایرادی هم از سوی شورای نگهبان درخصوص تبصره ماده عنوان نشده است. اما بخش سوال‌انگیز و در واقع از ابداعات ماده مذکور، تبصره انتهایی ماده در نسخه مورخ ۹۱/۱۲/۵ است. بنابراین در اصلاحی که در تعاقب نظر شورای نگهبان در خصوص ایراد وارده به تبصره ماده ۲۷ به‌وجود آمده، مجلس شورای اسلامی تبصره ماده ۲۷ را به این نحو اصلاح کرده است:

ازدواج چه در زمان حضانت و چه بعد از آن بین سرپرست و فرزندخوانده ممنوع است، مگر اینکه دادگاه صالح پس از اخذ نظر مشورتی سازمان این امر را به مصلحت فرزندخوانده تشخیص دهد.

یادداشت حاضر نظری اجمالی به وضع این تبصره داشته و آن را در بوته نقد جرم شناختی و اخلاق قرار می‌دهد تا نشان دهد که وضع چنین تبصره‌ای نه تنها مفید نبوده و مانع سوء استفاده از کودکان نمی‌شود بلکه برعکس عاملی برای سوء استفاده از آنان خواهد بود.

جان کلام

در زمانه‌ای که اخلاق مسلم جامعه به کناری رانده شده و قربانی رفتارهای غریزی و حیوانی عده‌ای سرپرست فرزندخوانده می‌شود، دیگر انتظارها از اخلاق به حداقل می‌رسد و با دوام این مسأله باید معتقد بود که دیری نخواهد انجامید که اخلاق راستین از بطن و متن جامعه رخت بر بسته و جای خود را به اخلاق بدلی و ساختگی می‌دهد؛ اخلاقی که از وضع چنین قوانین شرمسارکننده‌ای حمایت می‌کند.

فرزند بی‌پناه و درمانده‌ای که از نعمت پدر و مادر و خویشاوندان دلسوز بی‌بهره بوده و در نتیجه به مراکز بهزیستی سپرده می‌شود، به دست سرپرستانی شهوت‌ منش واگذارده می‌شوند که فردا و پس فرداها از آنها به منزله ابزاری جنسی بهره گیرند.

گرچه از منظر دینی، نمی‌تواند منعی شرعی برای ازدواج این فرزندان یا سرپرستان‌شان یافت اما این مسأله دلالت بر پذیرش آن از ناحیه اخلاق مسلم اجتماعی ندارد.

اخلاق یعنی همان نیروی اندرونی جامعه که ما شهروندان را به رعایت برخی رفتارهای نیک امر کرده و از برخی رفتارهای ناپسند باز می‌دارد، پاره‌ای از رفتارها را حتی در قالب قانونی و با رنگ و لعاب تقنینی نمی‌تواند پذیرا باشد و وضع چنین قانونی در زمره این مقوله‌هاست که باید از گردونه اجرایی خارج گردد.

پیشگیری از وقوع جرم در هر جامعه‌ای یکی از ابزارهای کنشی در مقابله با پدیده جنایی است. این مسأله امری ضروری است و از رهگذر ابزارهای موقعیتی یا وضعی و اجتماعی به نحو احسن می‌تواند در راستای رسالت راستین خود ایفای نقش نماید اما این مسأله تا بدانجا واجد اهمیت نیست که پا بر روی ارزش‌های مسلم اخلاقی در جامعه گذاشت و به بهانه شهوت‌رانی پاره‌ای از شهروندانِ اسیر در دام شهوت و غریزه حیوانی، دست از این ارزش‌های اخلاقی شست. در جامعه‌ای که پایه‌های وزین دین مبین اسلام در تار و پود فرآیند اجتماعی ریشه دارد و در جامعه‌ای که تمدن چندین هزاره‌اش شهره عالم است، هنجارها و ارزش‌های اخلاقی از جمله نوع دوستی از یک سو و کنترل هوی و هوس حیوانی از سوی دیگر را مکرر گوشزد کرده و تذکر می‌دهد، حمایت از عده‌ای انسان شهوت‌ران و پا گذاشتن بر این ارزش‌ها جای تأمل فراوان دارد.

حقیقت این است که شنیدن وضع چنین قوانینی، هر شهروند ایرانی معقول را به شرم می‌آورد. چنین سرپرستانی که کودکان بی‌سرپرست را تحت سرپرستی خود قرار می‌دهند، در وهله نخست، آدمیانی آدم تلقی می‌شوند که حس نوع دوستی و انسان دوستانه‌شان چنان در وجودشان ریشه داشته که کودکی بی‌سرپرست را در آغوش خانوادگی و حریم خصوصی‌شان وارد کرده و چنان دختر یا پسر راستین خود با او رفتار کرده، تربیت نموده و به منزله فرزندی مفید و خدمتگذار به جامعه تحویل می‌دهد. چنین سرپرستانی چگونه می‌توانند نگاه جنسی به این نوباوگان ایرانی داشته و سرانجام آنها را اسیر هوی و هوس خود کنند؟

اساساً وضع چنین قانونی با عذر غیرمنطقی پیشگیری از وقوع تجاوزهای جنسی، با غایت و ماهیت فرزندخواندگی و شرایط سرپرستان مغایر بوده و در حقیقت نقض غرض است. چندان که راهکار موافقت دادگاه و صدور جواز این ازدواج نیز از این حقیقت هیچ نمی‌کاهد و وجه ناپسند این رفتار را پسندیده نخواهد کرد.

به علاوه، چنین قانونی، برخی از این کودکان بی‌سرپرست را در حد ابزاری جنسی برای برخی متقاضیان سرپرستی که مال و مکنت فراوان دارند و اندیشه جنسی در پس ذهن‌شان لانه داشته، می‌کند. یعنی چنین قانونی در حقیقت ابزاری برای سوء استفاده شده و درهای سوء استفاده برای اشخاص شهوت‌ران باز می‌کند. امری که بسان روانه کردن این کودکان از گودال به چاه است.

این چنین قانونی در نهایت نه تنها ابزاری برای پیشگیری از وقوع برخی تجاوزهای احتمالی از ناحیه پاره‌ای از سرپرستان شهوت‌ران علیه فرزندان بی‌سرپرست تحت سرپرستی آنان نخواهد بود بلکه جدای از قربانی کردن برخی از ارزش‌های مسلم اخلاقی در جامعه‌مان، رهگذرهای وقوع جرائم خشونت‌آمیز را فراهم می‌سازد و افزون بر این، عامل بزه‌دیدگی‌های مکرر این فرزندان از همان اوایل دوران فرزندخواندگی شده و در نتیجه جامعه را مواجهه با شهروندانی مبتلا به بیماری ذهنی-روانی در اثر چنین برخوردهای نامبارک از ناحیه سرپرستان در آینده‌ای نه چندان دور می‌سازد.

کودکی که از داشتن والدین بی‌بهره است و خویشاوندی نیز ندارد که حامی او باشد به سرپرست سپرده می‌شود تا حمایت شود؛ سرپرستی که تنها مأمن آن کودک است. وقتی این سرپرست نظر جنسی به آن کودک داشته باشد، این کودک درمانده که هیچ جایگزینی برای ادامه زندگی و تأمین معاش ندارد ناگزیر و برخلاف باورها و میل واقعی‌اش تن به خواسته‌ای می‌دهد که هیچ از آن دل خوشی ندارد و آرام آرام این مسأله از نظر ذهنی-روانی چنان در ذهن و قلب او ریشه می‌دواند که پیامدهای احتمالی آن در بیشتر اوقات اگر عارضه وخیم روانی نباشد، وقوع جرم علیه آن سرپرستِ به ظاهر همسر قانونی خواهد بود. وانگهی، چنین کودک بی‌پناهی که به سرپرست همسر در دوران کودکی سپرده شده است چون پناهگاه دیگری ندارد، در اثر این واقعه، چه بسا مکرر متحمل رفتارهای مجرمانه از ناحیه سرپرست شده و مکرر مبتلا به بزه‌دیدگی شود. چون مأمنی دیگر ندارد به ناچار این رفتارهای نامبارک را می‌پذیرد و با گذر زمان و پرشدن ظرفیت ذهنی و روانی این شخص با گذر زمان، واکنش اتفاقی در قالب جرائم فجیع قتل عمدی و همسرکشی و مواردی از این دست تبلور می‌یابد.

کلام آخر

پس می‌بینیم که وضع چنین قوانینی در عمل و با گذر زمان، نه تنها مشکلی از مشکلات جامعه نمی‌کاهد بلکه خود باری بر مشکلات موجود می‌شود و پیامدهای آن در دراز مدت بسیار برای جامعه و شهروندان‌مان مخرب خواهد بود. امیدوارم که این قانون سرانجام به تصویب شورای نگهبان نرسد و عامل شرمساری ما شهروندان ایرانی چه در عرصه داخلی و چه بین المللی نشود.

 

برای پرسش سوالات حقوقی خود میتوانید به لینک های زیر مراجعه نمایید:

*وکیل طلاق

*وکیل ملکی

*وکیل مواد مخدر

*وکیل پایه یک دادگستری تهران 

*دعاوی کیفری

*مشاوره حقوقی رایگان و آنلاین 

+ نوشته شده در  شنبه 27 مرداد 1397ساعت 14:51  توسط miracle 

روش های کدنویسی منظم (کدنویسی تمیز)

 

تمامی دانشجویانی که دوره آموزش طراحی سایت را گذرانده اند و می توانند هر قالب وب سایتی را پیاده سازی کنند و یا دانشجویانی که دوره آموزشی برنامه نویسی به زبان asp.net,asp.net(mvc),php و … را با موفقیت گذرانده اند و به عنوان برنامه نویس حرفه ای استخدام شده اند، حتما این مقاله را مطالعه کنند.

تمامی برنامه نویسان ایرانی دوست دارند مثل برنامه نویسان خارجی بصورت تمیز و خوانا کدنویسی کنند. 
ما در این مقاله روش های کدنویسی تمیز و خوانا را آموزش میدهیم.

ارزش کدنویسی تمیز و خوانا بسیار زیاد است زیرا وقتی شما در یک تیم برنامه نویسی هستید باید طوری کدنویسی کنید تا کدهای شما برای دیگر همکاران شما قابل فهم باشد.

*کدنویسی ساده و روان

کدهای خود را پیچیده ننویسید.
حدالامکان کدهای خود را ساده و خوانا بنویسید زیرا زمانی که بخواهید تغییری در آن ایجاد کنید سریعتر می توانید تغییرات را ایجاد نمایید.

*کدنویسی قابل فهم

تمایم برنامه نویسان حرفه ای برای کدنویسی قابل فهم ابتدا قسمتی که می خواهند برای آن کد نویسی کنند، تحلیل می کنند و مسائل پیچیده را به مسایل کوچکتر تقسینم کرده و مرحله به مرحله پیش میروند تا به راحتی متوجه روند پیشرفت برنامه باشند.

*کامنت را جدی بگیرید

کامنت ها تاثیر بسزایی در فهم برنامه دارند. هیچگاه کدنویسی بدون کامنت انجام ندهید. 
زیرا کامنت ها در آپدیت کردن، تغییر، عیب یابی و… بسیار موثرند. 
وقتی به عنوان برنامه نویس در یک تیم برنامه نویسی هستید حتما باید کدنویسی با کامنت انجام دهید تا بقیه اعضای تیم کدهای شما را درک کنند.

*عدم تکرار کد

قانون DRY به شما استفاده از کدهای تکراری را نمیدهد. به منظور رعایت این قاعده، توابع و کلاس ها به کمک شما می آیند. 
بهینه سازی کد به این معناست که در کدنویسی خود از کدهای تکراری به هیچ عنوان استفاده نکنید.

*جدا کردن کد

کدهای مربوط به هر قسمت از سایت را از قسمت های دیگر متمایز نمایید تا بهتر بتوانید خطایابی نمایید و یا تغییر دهید.

*رعایت قوانین نام گذاری استاندارد

یک قرارداد کلی در برنامه نویسی مربوط به نام گذاری وجود دارد که تمامی برنامه نویسان از آن تبعیت می کنند. در کنار این قوانین تمامی برنامه نویسان حرفه ای یک قراردادی برای نام گذاری کلاس ها و توابع و … دارند

تا در برنامه های مختلفی که می نویسند ، این نام گذایر ها مشترک و برای خودشان قابل فهم باشد.

*درجا نزدن

یک برنامه نویس حرفه ای باید مطابق روز پیشرفت کند و مقاله های به روز برنامه نویسی را پیگیری نماید و از دنیای برنامه نویسی و کدنویسی بی خبر نماند.

*کپی نکنید

امروزه راحت می توانید کدهای مورد نیاز خودتان را از گوگل کپی کنید ولی این باعث پدیدآمدن عادت کپی کردن در شما می شود و دیگر نمیتوانید خودتان کدنویسی کنید. و این عادت در صورتی که به مسئله ای برخورد

می کنید که راه حلی در گوگل برای آن پیدا نکنید ، شما را دچار مشکل خواهد کرد.

*بررسی اجرای برنامه

پس از خطایابی برنامه ، وب سایت خود را در مرورگرهای مختلف بررسی نمایید و حتی روی وسایل مختلف مثل موبایل ، تبلت و ..

*تمرین کنید

اگر به تازگی برنامه نویسی را شروع کرده اید این نکته را بدانید که تمامی برنامه نویسان حرفه ای روزی در جایگاه امروز شما بوده اند ولی با تمرین بسیار و انجام پروژه به جایگاه فعلی خود رسیده اند. 
از شکست نترسید. 
از برخورد با مسائل جدید نترسید. 
برای هر مسئله ای راه حلی وجود دارد و باید شما آن راه حل را بدست بیاورید و خسته نشوید.

روش های برنامه نویسی قابل فهم - آموزشگاه طراحی سایت پرتو

روش های برنامه نویسی قابل فهم – آموزشگاه طراحی سایت پرتو

روش های کدنویسی ساده و قابل فهم - آموزشگاه برنامه نویسی پرتو

روش های کدنویسی ساده و قابل فهم – آموزشگاه برنامه نویسی پرتو

تیم آموزشگاه طراحی سایت پرتو برای تمامی شما برنامه نویسان حرفه ای آینده آرزوی موفقیت دارد.

+ نوشته شده در  پنجشنبه 25 مرداد 1397ساعت 15:32  توسط miracle 

چگونه وارد بازار کار شویم؟

چگونه وارد بازار کار شویم؟

 

سئوالی است که همواره ذهن اکثر جویندگان کار در ایران را به خود اختصاص داده است.
در این مقاله ، سعی کرده ام پاسخی در خور به این سئوال ارائه دهم و احتمالا با توجه به عمق مطلب،شاید نیاز به چند مقاله مرتبط دیگر هم باشد که در پایان مقاله، به آن اشاره کرده ام.

برای پاسخ به این پرسش، نخست باید چند عامل را بررسی کنیم.با ما همراه باشید.

این پرسش که “چگونگی ورود به بازار کار در ایران چگونه است” پاسخی تک خطی و مستقیم ندارد چرا که ابتدا باید انتخاب کنید که به چه عنوانی می خواهید وارد بازار کار شوید یا بهتر بگویم، ” رویکرد استخدامی شما چگونه است”؟

رویکرد استخدامی چیست؟

اینکه شما در یک شرکت، سازمان یا اداره به چه عنوانی استخدام می شوید و ورود شما به آن مجموعه چگونه است، خود سرآغاز بحث ورود به بازار کار است.
ورود شما به عنوان یک عضو تاثیر گذار یا ورود شما به عنوان یک منشی یا ورود شما به عنوان یک کارشناس یا کارمند اداری، همگی در ماندگاری، حقوق و قدرت شما در آن سازمان تاثیر گذار است.
خود را به جای من مدیر بگذارید، ترجیح می دهید بیشتر ناز منشی خود را بخرید یا برنامه نویس خود را؟!(بماند که در برخی محیط ها، شاید برعکس باشد که البته ماندگاری ندارد و قابل تکیه نیست).

تجربه ثابت کرده است که نیاز یک سازمان به نیروی مختصص همواره چند برابر نیاز سازمان به یک نیروی مصرف کننده است.
شاید لازم باشد توضیح دهیم که از نظر نگارنده، نیروی مصرف کننده کیست؟

نیروی مصرف کننده، نیرویی است که تنها حقوق دریافت می کند و خدمات تخصصی که نیاز های اصلی یک سازمان را برطرف کند ارائه نمی کند.

پس با توجه به تعارف بالا، شاید اولین قدم این باشد که نیروی متخصص باشید.نیرویی باشید که سازمان به حضور و وجود شما نیاز داشته باشد.نیرویی که اگر یک روز نباشید، همه ی همکاران شما و حتی بالاترین ابعاد سازمان، نبود شما را حس کنند و به دنبال شما بگردند.

پس تا اینجای مقاله، پاسخ سئوال اول خود را گرفتیم

چه سمت و شغلی را انتخاب کنم؟

سمت و شغلی که تخصص لازم داشته باشد و مجموعه نیاز حیاتی و سازمان به آن جایگاه و سمت دارد و یادمان باشد که در بحران های اقتصادی شرکت ها، اولین سمتی که حذف می شود و به قولی از کار بیکار می شود، ردیف شغلی های مصرف کننده است.پس در یک سازمان، متخصص باشید.

حال در ادامه، بیایید چند موضوع مرتبط را با هم بررسی کنیم و به آنها پاسخ دهیم.

1-رابطه تخصص و تحصیلات در ایران:

پاسخ به این سئوال خود مقاله ای جداگانه می طلبد که به طور مفصل تمام مشاغل مهم با آموزش های دانشگاهی بررسی گردد و پاسخی در خورد ارائه گردد اما پاسخ ما در شروع این است که هیچ ارتباطی ندارد!
کارشناسان ارشد کامپیوتر زیادی را دیده ام که حتی یک خط کد html/css هم نمی توانستند بزنند و همگی به کلاس آموزش طراحی سایت از صفر نیاز داشته اند.
از نظر نگارنده، تحصیلات در ایران ، با این سیستم آموزشی قدیمی و فشل، تنها یک برگه ی A4 برای قاب گرفتن است یا در نهایت برای اینکه در محیط کار، ما را مهندس صدا کنند.
یاد گرفتن تخصص یعنی کارآموزی در رشته ای که فراگرفته ایم برای یاد گرفتن پیچ و خم های کار مورد علاقه مان و در نهایت مشغول شدن در همان سمت یا سمت های مشابه برای افزایش تجربه و سابقه.

2-رویاپردازی در حقوق و جایگاه»

شاید به جرات بتوانم بگویم، به عنوان مدیر اجرایی چند کسب و کار مطرح ایران،در طول ماه با افراد جویای کار زیادی رو برو هستم که به شدت رویاپرداز هستند.
یعنی با لیسانس کامپیوتر، بدون تجربه یا تخصص خاصی، ماهیانه چند میلیون حقوق درخواست می کنند.
من حتما متوجه مشکلات اقتصادی هستم اما دلیل نمی شود که تاوان تمام مشکلات اقتصادی کشور ما را، کارفرمای شما بدهد.پس در بیان حقوق، منصف باشید تا بتوانید کار را شروع کنید و سپس قدم به قدم پیشرفت کنید.مطمئن باشید کارفرمایی که حقوق رویایی بدهد برای شروع، یا هدف خاصی از حقوق رویایی به شما را دنبال می کند و یا مانند هر رویای دیگری، زود تمام می شود.پس بهتر است برای شروع کمی سطح انتظارات خود را پایین بیاورید.

3-مرداب شغلی:

مرداب چگونه است؟ دید نگارنده به مرداب، سکون و ثبات است.از نظر من، شغلی که هر روز در آن چیزی فرا نگیرید حتی با ماهی چند میلیون تومان دریافتی، مردابی بیش نیست.مردابی که در بهترین حالت به گنداب تبدیل می شود و از شما یک انسان بی هدف و بی انگیزه می سازد.شغل خوب، شغلی است که در مثلا در طی شش ماه، به اندازه شش ماه از نقطه ای که شروع کردیم فاصله داشته باشیم.
توصیه می کنم حتما این مورد را لحاظ کنید چرا که در دراز مدت، حتما آزارتان خواهد داد.

4-شغل نیست، کار پیدا نمی شود،هر جایی رو که می زنم، کار پیدا نمی کنم…

این جملات را من هم از جوانان اطرافم از دختر و پسر شنیده ام..یا از پدر و مادر آنها و حقیقتش را بخواهید هر بار هم سری تکان می دهم و می خندم…
هر چند که معمولا خیلی رک نمی توانم در چشمانشان نگاه کنم و نظرم را بگویم اما اینجا به سادگی می توانم بگویم که بله! 
شغل نیست، کار پیدا نمی شود اما برای شخص بی تخصص و مصرف کننده.
صرف داشتن یک مدرک کارشناس ارشد،دلیلی برای تخصص نیست و تنها کارکردش بالابردن سطح انتظارات برای شخص است.

این جمله را شما هم شنیده اید؟!

” 8 سال درس نخوانده ام که وزارت کاری حقوق بگیرم!”
“اگر قرار بود وزارت کار حقوق بگیرم،دیپلم می ماندم”

واقعیت این است که تخصص شما اتفاقا در حد همان دیپلم است و تنها شاید فرق شما با یک دیپلمه، یک مدرک دانشگاهی است که با صرف چند ده میلیون در دانشگاه آزاد اسلامی دریافت شده است و یا در یکی از دانشگاه های دولتی به ثمر نشسته است و دریافت شده است.اما باز هم از تخصص خبری نیست!

البته من به عنوان یک مدیر اجرایی در چند شرکت خصوصی، به کارجویان خورده نمی گیرم، چرا که قصد آنها از ورود به دانشگاه، آمادگی برای بازار کار است و این مقصر سیستم فشل آموزش عالی ما است که خروجی های افتضاحی بعد از چند سال می دهد.

عمیقا اعتقاد دارم که اتفاقا کار هست، زیاد هم هست…آن چیزی که نیست تخصص قابل استفاده است.

شما تخصص لازم را کسب کنید ، سطح انتظارات خود را برای شروع پایین بیاورید، مطمئن باشید در بازه زمانی 2 ساله، به بهترین جایگاه شغلی و حقوقی دست پیدا خواهید کرد.

5-چه مهارت های حداقلی لازم است برای ورود به بازار کار؟

فکر نمی کردم، بررسی این موضوع چنین زمان طولانی را لازم داشته باشد و به همین دلیل و به جهت جلوگیری از اتلاف وقت خوانندگان عزیز،در قسمت 2 این مقاله به مهارت ها، وضعیت حقوق و بررسی بازار کار خواهم پرداخت.

در مقاله بعد به جایگاه کلاس آموزش icdl و همچنین کلاس آموزش فتوشاپ ، جایگاه آموزشگاه کامپیوتر در کسب تخصص و همچنین بهترین آموزشگاه طراحی سایت و تخصصی ترین آموزشگاه تهران خواهم پرداخت.

با ما و مجموعه آکادمی پرتو، همراه باشید.

مهندس مهدی موسوی

چگونه کار پیدا کنیم ؟ - یافتن شغل مناسب

چگونه کار پیدا کنیم ؟ – یافتن شغل مناسب

چگونه وارد بازار کار شویم؟

چگونه وارد بازار کار شویم؟

بازار کار - اشتغال

بازار کار – اشتغال

ورود به بازار کار - کسب مهارت برای ورود به بازار کار

ورود به بازار کار – کسب مهارت برای ورود به بازار کار

+ نوشته شده در  دوشنبه 22 مرداد 1397ساعت 15:52  توسط miracle 

ارائه بهترین خدمات مجالس در تابستان

 

امروزه برگزاری تشریفات عروسی با هزینه های زیادی همراه است و باید متناسب با هزینه ای که متقبل می شویدخدمات مجالس خوب و با کیفیتی را دریافت نمایید.
قابل ذکر است که کیفیت خدمات مجالس بسیار مهم است زیرا شما هزینه زیادی برای برگزاری جشن عروسی خود متحمل می شوید.
شعار تیم تشریفات مجالس ژوان ارائه بهترین خدمات مجالس است .
همانطور که قبلا گفته شده برای برگزاری تشریفات عروسی در فصل تابستان باید حدود ۶ ماه قبل از برگزاری جشن، برای رزرو تشریفات مجالس اقدام نمایید زیرا تقاضا برای برگزاری تشریفات عروسی در فصل تابستان بسیار زیاد است.
در فصل تابستان ارائه خدمات مجالس مخصوصا در باغ عروسی بسیار سخت است .
فراهم آوردن امکانات سرمایشی مناسب، نظافت باغ عروسی ، ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات به میهمانان و عروس و داماد، چیدمان میز و صندلی میهمانان متناسب با تعداد نفرات میهمانان و…..
برگزاری جشن تولد در باغ یکی از پیشنهاد های بسیار جذاب در فصل تابستان است.
برگزاری جشن تولد در باغ مخصوصا برای کودکان و نوجوانان بسیار جذاب است و می توانند به راحتی در فضای باغ با دوستان خود لحظات خوبی را داشته باشند.

جشن فارغ التحصیلی ، سالگرد ازدواج، جشن نامزدی را هم میتوانید در باغ عروسی برگزار نمایید و از زیبایی طبیعیباغ عروسی استفاده نمایید.
رضایت مندی مشتریان تشریفات مجالس ژوان بیانگر کیفیت خدمات مجالس می باشد.

طراحی دکور و همچنین لوکس و به روز بودن آن و تزیینات مراسمات شما، یکی از مهم ترین و اصلی ترین ارکان زیبایی در مجالس عروسی است.
تشریفات مجالس ژوان، با استفاده از متد روز، اقدام به ایجاد حرفه ای ترین تزیینات و گل آرایی ها، تزیین محل حرکت عروس و داماد و در نظر گرفتن بهترین مکان برای عروس داماد و میهمانان می نماید.

ارائه بهترین خدمات مجالس در فصل تابستان

ارائه بهترین خدمات مجالس در فصل تابستان

تشریفات عروسی در تابستان

تشریفات عروسی در تابستان

ارائه بهترین خدمات مجالس

ارائه بهترین خدمات مجالس

بهترین خدمات مجالس در باغ عروسی

بهترین خدمات مجالس در باغ عروسی

برگزاری تشریفات عروسی در باغ عروسی

برگزاری تشریفات عروسی در باغ عروسی

+ نوشته شده در  دوشنبه 22 مرداد 1397ساعت 15:01  توسط miracle 

بهترین استاد کامپیوتر

 

بهترین استاد کامپیوتر تهران

بهترین استاد کامپیوتر ایران کیست؟

ما در آموزشگاه کامپیوتر پرتو، سال هاست که با اساتید مختلفی در ارتباطیم.
اساتید مختلفی در زمینه کلاس آموزشی طراحی سایت ، کلاس آموزش وردپرس و کلاس آموزش فتوشاپ.
آکادمی پرتو به دلیل رشد حیرت انگیز ضریب نفوذ در میان کاربران و دانشجویان تهرانی، سال ها و ماه های زیادی است که اساتید کامپیوتر زیادی را به استخدام خود در اورده است و همینک در پایان سال 1396 و در آستانه سال 1397 اقدام به انتخاب بهترین استاد کامپیوتر با پارامتر های مدنظر خود نموده است.

پارامتر های انتخاب بهترین استاد کامپیوتر

چند عامل در انتخاب بهترین استاد کامپیوتر از اهمیت بالایی برخوردار است که در زیر به آنها اشاره کرده ایم.

1-خروجی استاد

از نظر ما، این مهم ترین ملاک تعیین یک استاد کامپیوتر است.اینکه خروجی های آن استاد کامپیوتر چه اشخاصی هستند.شما فرض کنید ما چند دانشجوی صفر کیلومتر به صورت همزمان تحویل مثلا 4 استاد طراحی سایت می دهیم.
خب از نظر شما کدام استاد بهتر است از میان این چهار نفر؟!
از نظر ما و تیم مدیریتی آکادمی پرتو، استادی بهترین استاد کامپیوتر است که شاگردش بتواند هر قالبی که با آن دادیم را طراحی کند.
ما نمونه ی آن را زیاد دیده ایم که در ادامه ی این مقاله، به معرفی بیشتر اساتید می پردازیم.

2-مسئولیت پذیری – وقت شناسی

مسئولیت پذیری یک استاد در قبال شاگردانش، به نظر ما یکی از مهم ترین عوامل انتخاب بهترین استاد کامپیوتر است.
استادی که مسئولیت پذیر باشد برای رشد ، پیشرفت و اعتلای سطح علمی شاگردانش از هیچ تلاشی مضایقه نمی کند و همه توان و وقت خود را در این مهم صرف می کند.البته می پذیریم که در بین اساتید هم خواسته یا ناخواسته افرادی هستند که تا حدودی در برابر شاگردان خود بی مسئولیت عمل می کنند که خب البته جایی در مجموعه اساتید کامپیوتر آکادمی پرتو ندارند.

وقت شناسی هم یکی از دیگر پارامتر های انتخاب بهترین استاد کامپیوتر است.استاد وقت شناس می داند چه زمانی مطلب را بگوید، چه زمانی موضوع را بیان کند و چه زمانی زمان استراحت و شوخی است.چه بسیار اساتید مسئولیت پذیری که به دلیل وقت نشناس نبودن، خروجی مناسبی نداشته اند پس از نظر ما مسئولیت پذیری و وقت شناسی دو پارامتر در کنار یکدیگر هستند که در کنار هم می توانند به انتخاب بهترین استاد کامپیوتر نقش ایفا کنند.

3-کلاس داری

کلاس داری در یک کلام یعنی توانایی مدیریت و اداره کلاس.
در کلاس کامپیوتر مختلط که هم خانم ها و هم آقایان عزیز بعضا در سنین دانشجویی حضور دارند و پر انرژی و با انگیزه هستند، استاد درجه یک، باید بتواند کلاس را مدیریت کند.بداند دقیقا در چه زمانی، باید چه برخوردی نماید.از این رو اهمیت موضوع کلاس داری برای مجموعه آکادمی پرتو، یکی از پارامتر های مهم در تعیین بهترین استاد کامپیوتر است.

4-دانش – تحصیلات – سطح علمی

یکی از پارامتر های مهم انتخاب بهترین های عرصه تدریس کامپیوتر در آموزشگاه کامپیوتر ، بدون شک سطح تحصیلات است هر چند که ما سطح تحصیلات را از سطح علمی دو عامل کاملا مجزا می دانیم اما در هر حال نمی توان مدرک دانشگاهی معتبر را بی تاثیر دانست.صد البته که همه ی اساتید ما از سطح تحصیلات بالا برخورداند و حتی تعدادی از اساتید ما دارای مدرک معتبر دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه های مطرح دنیا هستند و از سطح علمی بالایی نیز برخوردار هستند.
سطح علمی از این بابت بسیار مهم است که اساتید اگر بخواهند همواره به روز باشند باید خودشان نیز همواره در حال مطالعه و یادگیری باشند و رو به جلو حرکت کنند.
همین مطالعه و به روزسانی خود با دانش روز دنیا، یکی از ملاک های مهم انتخاب بهترین اساتید کامپیوتر است.

5-قدرت بیان و انتقال مفاهیم

همه ی ما دیدیم اساتیدی که دانش فراوانی دارند اما نمی توانند منتقل کنند، انتقال مفهوم درسی یکی از پاشنه آشیل های تدریس است
و یکی از ملاک های مهم تشخیص و انتخاب بهترین های این عرصه.پس فراموش نکنیم که اهمیت قدرت بیان و انتقال مفاهیم تا چه حد می تواند مهم باشد.

فرآیند انتخاب بهترین استاد کامپیوتر

ما برای انتخاب این مهم، نظر سنجی کردیم از 1500 نفر از دانشجویان آموزشگاه کامپیوتر پرتو در سال 1396 که به اساتید ما در این پنج پارامتر از یک تا 100 نمره دهند و در پایان این نتایج را استخراج کردیم تا بتوانیم بهترین را انتخاب کنیم.
البته ما معتقدیم تمام اساتید ما بهترین های رشته ی خودشان هستند اما گاهی باید تعارف را گذاشت کنار و برای تشویق و روحیه اساتید و ایجاد انگیزه بهترین را به آرای شما انتخاب کرد و دید.

ما در زیر با نمودار، بهترین استاد کامپیوتر را از میان نمرات دانشجویان عزیزمان انتخاب کرده ایم.

بهترین استاد کامپیوتر ایران

بنابر نمودار بالا و بنا به انتخاب آرا، ما استاد موسوی را به عنوان بهترین استاد کامپیوتر سال 96 معرفی می کنیم.
البته این انتخاب چندان هم دور از انتظار نبود چرا که جناب مهندس ، یکی از بهترین های این عرصه هستند و تمام اشخاصی که در این عرصه مشغول به فعالیت هستند بر این انتخاب کاربران صحه می گذارند.
نگارنده نیز خود یکی از شاگردان سابق جناب مهندس بوده ام و توانسته ام از تدریس فوق العاده ی ایشان بهره مند شوم.

پس بنابراین اگر به دنبال بهره مندی از تدریس فوق العاده ی بهترین استاد کامپیوتر هستید، همین امروز در کلاس آموزش کامپیوتر آکادمی پرتو ثبت نام کنید.

لازم به ذکر است که استاد موسوی به صورت انحصاری فقط و فقط با آکادمی پرتو فعالیت می کنند و در هیچ موسسه ی دیگری فعالیت آموزشی ندارد.

بهترین استاد کامپیوتر

 

مطالب مرتبط : 

آموزشگاه کامپیوتر , بهترین آموزشگاه کامپیوتر, بهترین آموزشگاه انقلاب  , آموزشگاه کامپیوتر میدان انقلاب  ,  کلاس آموزش icdl  ,آموزشگاه icdl  در تهران , کلاس آموزش فتوشاپ عکاسی , دوره آموزشی طراحی سایت  , دوره آموزش بوت استرپکلاس آموزش اتوکد, آموزشگاه 3dmax , آموزشگاه افترافکت, بهترین آموزشگاه افترافکت ,آموزشگاه متلب ,کلاس آموزش اندروید ,دوره آموزشی فتوشاپ

+ نوشته شده در  شنبه 20 مرداد 1397ساعت 19:49  توسط miracle 

ادیوس بهتر است یا پریمیر

 

ادیوس بهتر است یا پریمیر

ادیوس بهتر است یا پریمیر

برای تمام اشخاصی که در دنیای تدوین فعالیت می کنند یا از این راه کسب در امد می کنند یا می خواهند وارد این رشته ی پولساز و عجیب شوند، همواره یک موضوع به شدت سئوال است.

اینکه بین دو نرم افزار معروف ادیوس و پریمیر ، کدام را انتخاب کنند و همواره این سئوال را پس از تماس با آموزشگاه کامپیوتر از ما می پرسند که ادیوس بهتر است یا پریمیر ؟

ما به عنوان برگزار کننده ی کلاس آموزش حرفه ای پریمیر در تهران، می خواهیم در این نوشتار به صورت خیلی کوتاه ، بررسی کنیم که از نظر فنی و اجرایی ، ادیوس بهتر است یا پریمیر ؟

در این میان ، به نظر می رسد بررسی امکانات فنی و بازار این دو نرم افزار می تواند ما را به دید استانداردی در این مورد برساند.

مقایسه دو نرم افزار ادیوس و پریمیر

پیش درامدی از دنیای نرم افزار های تدوین:

دنیای مالتی مدیا در سالهای اخیر با پیشرفت سریعی مواجه شده است بطوریکه هر روزه شاهد عرضه نرم افزارهای گوناگون و متنوعی در این زمینه هستیم.

شاید پیش از این میتوانستیم کل نیاز خود را با یک نرم افزار برطرف کنیم اما امروزه بدلیل تخصصی تر شدن امور و توقع بالاتر از خروجی نرم افزار این کار عملا شدنی نیست و نیاز به نرم افزارهای تخصصی تری داریم.

در تکنولوژی امروز ،کار مدیریت فایل های ویدئویی ، تدوین ،صداگذاری ،اصلاح تصویر و … کاری بسیار پیچیده است بطوریکه با سالهای قبل قابل قیاس نیست.

به دلیل تخصصی شدن تولیدات ، کار عاقلانه این است که ابزارها را از هم جدا نموده و بر روی نسخه های جداگانه عرضه نمود تا هم از فشار مضاعف بر روی دستگاه کاهید و هم از سردرگمی مخاطب جلوگیری کرد.

در مورد ادیوس در ویکی پدیای انگلیسی بیشتر بخوانید.

Edius

همچنین پریمیر نرم افزار است از شرکت معروف ادوبی که سازنده فتوشاپ است.

پریمیر چیست؟

بررسی تخصصی نرم افزار ادیوس و پریمیر:

در این مقاله سعی بر این است که شما دانشجو گرامی را برای انتخاب یکی از دوره های پریمیر و یا ادیوس راهنمایی نماییم.پس با ما مراه باشید.

در ادامه مطلب به بررسی تخصصی امکانات و ویژگی های دو نرم افزار EDIUS و PREMIERE نظیر :

Stability

Real time performance

Built in feature

Format support

Capture

Sound edit

Effect

Integration tittle

Output

میپردازیم.

  • Stability

یا همان ثبات برنامه .در زمان کار کردن با نرم افزار پریمیر ممکن است چندین بار با بسته شدن نرم افزار مواجه شویم در حالیکه این اتفاق در ادیوس بسیار کمتر می افتد.

  • Real time performance

در مورد این پارامتر باید گفت که کارایی نرم افزار بستگی تنگاتنگی به سخت افزار و تصاویری که وارد نرم افزار میکنیم دارد و ناگفته نماند که ادیوس عملکرد بهتری محصوصا در سیستم های رده پایین و متوسط و لبتاپ ها دارد.

  • Built in feature

امکانات نرم افزار ادیوس در حدود 95 درصد از نیازهای کاربر را برطرف میسازد و در صورتیکه پلاگین های vitaScene –NewBlue – Prodad را نیز نصب نمایید ، 5% باقیمانده از نیازهای ما را رفع مینماید و میتوانید بدون نیاز به نرم افزارهای اضافی DVD یا  Bluray بسازید.

در نرم افزار پریمیر نیز نرم افزار adobe encore  که همراه آن برای ساخت dvd یا bluray نصب میشود بسیار پیچیده است ، اما نباید کاربردی تر بودن آن را نادیده گرفت.این نرم افزار کلیه منو ها و زیر نویس ها را در ختیار کاربر قرار میدهد که ادیوس فاقد این امکانات است.

از امکانات پریمیر میتوان به متادیتاها – استخراج تکست از صدا و ارتباطش با فتوشاپ ، افترافکت ،  Prelude  ،    Speed grade و … نام  برد که ادیوس فاقد این ارتباطات است.

  • Format support

هر دو این برنامه ها از فرمت های بسیاری برای input کردن استفاده میکنند و از این لحاظ شبیه به هم عمل میکنند.ناگفته نماند پریمیر در این زمینه عملکرد قابل قبول تری دارد.

  • Capture

در این زمینه نرم افزار ادیوس سریعتر و روان تر عمل میکند . در DVD Capture بهتر است از ادیوس استفاده گردد و اگر منبع ما dvd video است نیز نرم افزار ادیوس نسبت به پریمیر ارجحیت دارد. زیرا توسط  Source clauser ترک های ویدئو را inport میکند که پریمیر فاقد این امکان است.

  • Sound edit

در زمینه ادیت صدا پریمیر با امکانات بیشتر و بصورت قویتر کار میکند.

  • Effect

اگر بخواهیم در مورد جلوه های تصویری صحبت کنم باید بگویم که پریمیر در کار با key frame به شکل قویتری عمل میکند ولی در ادیوس افکت های بیشتری را در real time میتوان پخش کرد.در جلوه های اسلوموشن ادیوس بسیار قویتر و روان تر عمل میکند.

  • Title

در ساخت عنوان بندی هر دو به یک شکل عمل در اما د رادیوس بصورت real time بوده و نیازی به رنده کردن نداریم.

  • Integration

در زمینه ارتباط با دیگر نرم افزار ها همانطور که قبلا ذکر شد ، پریمیر با نرم افزار های فتوشاپ ، افترافکت ، speed grade و … در ارتباط است که ادیوس فاقد این امکانات است.

  • Output

خروجی نرم افزار ها با توجه به فرمت انتخابی و کارایی این دو متفاوت است.

بعنوان مثال در ساخت dvd نرم افزار ادیوس بهتر عمل میکند در حالیکه در خروجی فلش نرم افزار پریمیر بهتر عمل میکند.

سخن آخر:

اگر تا به اینجای مقاله باز هم در تصمیم گیری خود دچار تردید هستید به این نکات توجه نمایید…

  • اگر با نرم افزار افترافکت تمرین و کار میکنید انتخاب پریمیر پیشنهاد میگردد.
  • اگر خروجی قرار نیست از تلویزیون پخش گردد و برای اینترنت اسفاده میگردد باز هم یشنهاد ما پریمیر است.

و در صورتیکه خروجی برای استفاده در تلویزیون است ، استفاده از ادیوس لازمه کار است.

خب بیایید نتیجه گیری کنیم با هم…

شما تا به حال با امکانات این دو نرم افزار آشنا شدید اما در نهایت به شما توصیه می کنیم که اگر می خواهید در این بازار سری در میان سر ها داشته باشید و هنوز مانده اید که ادیوس بهتر است یا پریمیر ما در یک جمله برای شما خلاصه می کنیم

در هر صورت اگر بدنبال پیشرفت در کار خود هستید دو برنامه را بطور مکمل یاد بگیرید …!

ما در آموزشگاه نرم افزار های سینمایی پرتو، برای گذراندن این دوره ها به صورت حرفه ای ، در کنار شما هستیم.

مطالب مرتبط :
 
 
 
 
 
+ نوشته شده در  پنجشنبه 18 مرداد 1397ساعت 15:31  توسط miracle 

تفاوت فسخ نکاح با طلاق

 

تفاوت فسخ نکاح با طلاق - وکیل طلاق

تفاوت فسخ نکاح با طلاق – وکیل طلاق

برای پرداختن به این دو مقوله متفاوت از یک دیگر ابتدا لازم است تعاریفی مختصر از مفاهیم فسخ،نکاح،طلاق داده شود:

فسخ:

یک نوعی از ایقاعات می‌باشد که دارای خصوصیات زیر است:

1- اثر عقد معین یا ایقاع معین را از بین برده و به حالت زمان حدوث عقد یا ایقاع (در حدود امکان و قدرت) برمی‌گرداند.

2- فسخ اختصاص به عقود ندارد به همین جهت فُقها رجوع در عده را فسخ طلاق نامیده‌اند و طلاق از ایقاعات است.

3- طلاق و بذل مدت را با وجود شباهت به فسخ از تحت ماهیت فسخ خارج کرده‌اند.

4- برگشت آثار عقد توسط فسخ باید به وسیله یک طرف عقد باشد و اگر به توافق طرفین این کار بشود آن را اقاله گویند نه فسخ.

5- انحلال عقد یا ایقاع از طریق فسخ به دست یکی از متعاقدین (در عقد) و یا ایقاع کننده است اگراین انحلال قهری و به حکم قانون باشد آن را انفساخ گویند.

طلاق:

انحلال رابطه زناشویی در عقد نکاح دائم خواه به قصد و رضای زوج باشد خواه به وسیله نماینده قانونی زوج مانند طلاق دادن زوجه مجنون دائمی به وسیله ولی او (ماده 1137 ق.م)

نکاح:

عقدی است که به موجب آن مرد و زن لا‌اقل بر نفی محرومیت جنسی (مانند نکاح منقطع احیانا) یا علاوه‌بر نفی آن محرومیت به منظور تشکیل خانواده قانوناً با هم متحد می‌شوند (مانند مورد نکاح دائم) قانون مدنی تعریفی از نکاح نکرده است. در همین اصطلاح ازدواج و زناشویی استعمال می‌شود.

با توجه به مختصر توضیحاتی که در باب این سه اصطلاح داده شد حال به بررسی مواد قانونی و وجوه اشتراک و افتراق آنها در باب فسخ نکاح و طلاق می‌پردازیم.

ماده 1120 (ق.م)مقرر می‌دارد: عقد نکاح به فسخ یا به طلاق یا به بذل مدت در عقد انقطاع منحل می‌شود. مواد 1121 ،1123 (ق.م) در باب شرایط فسخ نکاح آمده است به جز دو ماده 1130 و 1129 که در مورد تقاضای طلاق از جانب زوجه است.

مواد 1133، 1142 (ق.م) در باب شرایط طلاق آمده است.

ماده 1132 (ق.م) مقرر می‌دارد: در فسخ نکاح رعایت مقرراتی که برای طلاق مقرر است شرط نیست.

وجوه اشتراک فسخ نکاح و طلاق:

1- هر دو به رابطه حقوقی زوجیت خاتمه می‌دهند.

2- عده (مدتی که تا انقضای آن زنی که عقد نکاح او منحل شده است نمی‌تواند شوهر کند ماده 1150 ق.م) هر دو یکسان است. مواد 1151 و 1152 و 1153 ق.م از مستندات این وجه اشتراک‌اند.

3- هر دو ایقاع‌اند.

عقد مقابل ایقاع است و یک عمل حقوقی دو جانبه که ملزم به دو اراده می‌باشد.

ایقاع یک عمل حقوقی یک جانبه است و تنها نیازمند یک اراده است.

طلاق یک ایقاع است و مختص مرد می‌باشد و مرد با اراده یک جانبه خود و بدون رضایت زن می‌تواند زوجه را طلاق بدهد. حق فسخ هم یک نوع ایقاع است و هر یک از طرفین (زوج یا زوجه) با محقق شدن شرایط فسخ می‌توانند نکاح را فسخ کنند. لذا با ارده یک نفر محقق می‌شود.

وجوه اختلافی:

1- در طلاق تشریفاتی هست که در فسخ نکاح وجود ندارد:

الف) در طلاق انشای صیغه لازم است اما در فسخ چنین شرطی لازم نیست (ماده 1134 ق.م).

ب) در طلاق حضور شاهدان عادل (دو مرد عادل) که طلاق را بشنوند لازم است اما در فسخ چنین شرطی لازم نیست.

ج) در طلاق گواهی عدم سازش از سوی دادگاه صادر می‌شود ولی در فسخ نکاح این مسئله وجود ندارد.

د) طبق ماده 645 ق.م:

1- عدم ثبت طلاق رجوع و ازدواج دائم دارای محکومیت تا یک سال حبس تعزیری می‌باشد.این در حالی است که قانون نسبت به رأی عدم ثبت فسخ نکاح سکوت کرده است.

2- طلاق ایقاعی است که مختص مرد است و متعلق به او در حالی که فسخ نکاح با محقق شدن شرایط متعلق به هر دوی آنهاست (زوج و زوجه).

3- در طلاق رجعی رابطه زوجیت به کلی قطع نمی‌گردد.

ماده 1148 ق.م: در طلاق رجعی برای شوهر در مدت عده حق رجوع است.

ماده 1109 ق.م: نفقه مطلقه رجعیه در زمان عده برعهده شوهر است مگر این که طلاق در حال نشوز واقع شده باشد لیکن اگر عده از جهت فسخ نکاح ویا طلاق بائن باشد زن حق نفقه ندارد مگر در صورت حمل از شوهر خود

موادی که ذکر شد و سایر مواد دیگری که مقوله بحث مورد نظر ما گنجایش ذکر آنها را ندارد خود مؤید این مطلب‌اند که در طلاق رجعی رابطه زوجیت به کلی قطع نمی‌گردد در حالیکه در فسخ نکاح این رابطه به کلی قطع می‌گردد.

4- صحت طلاق منوط به وجود شرایطی خاص در زن می‌باشد مثلاً در ماده 1141 ق.م آمده است: طلاق در طهر مواقعه صحیح نیست مگر این که زن یائسه یا حامل باشد. بنابراین صحت طلاق منوط به این است که در موقع طلاق زن در طهر غیرمواقعه باشد. در حالیکه در فسخ نکاح چنین شرطی مطرح نیست.

طهر: فاصله بین دو عادت زنانگی را طهر گویند.

طهر غیرمواقعه: هرگاه زن از حیض و نفاس پاک باشد و مرد با او نزدیکی نکند این پاکی را طهر غیرمواقعه گویند.

5- هرگاه طلاق قبل از نزدیکی واقع شود مهریه نصف می‌شود ماده 1092 ق.م در حالیکه در فسخ قبل از نزدیکی زن حق مهر ندارد. جز در ناتونی جنسی (عنن) که موردی خاص است و در این صورت زن مستحق نصف مهر است ماده 1101 ق.م

6- یکی از شرایط معتبر در صحت طلاق این است که عقد دائم باشد. بنابراین طلاق نسبت به زن منقطعه واقع نمی‌شود.

در قانون مدني يک سري عيوب مشترک بين زن و مرد براي فسخ نکاح وجود دارد و يک سري عيوب اختصاصي را براي مرد قرار دادند که موجبات فسخ را براي زن فراهم مي‌کند و يک سري عيوب اختصاصي را براي زن قرار دادند که موجبات فسخ را براي مرد ايجاد مي‌کند.

عيوب مشترک زن و مرد:

جنون: چه ادواري و چه مستمر

عيوب مرد که مي‌تواند موجب فسخ نکاح شود (ماده 1112 ق.م)

1- عَنَن: ناتواني جنسي مرد

2- خصاء

3- مقطوع بودن آلت تناسلي

استفاده از بند 1 فوري نيست يا به دادگاه مراجعه مي‌کند يا بعد از يک سال، در صورت عدم درمان، دادگاه مي‌تواند به مرد قضيه فسخ نکاح را اعلام کند. البته چنان چه مرد نتواند وظايف ديگر زناشويي را انجام دهد، موجب فسخ نکاح است.

عيوب زن (ماده 1123 ق.م)

1- قَرَن: استخواني در دستگاه تناسلي زن که مانع انجام نزديکي مي‌شود.

2- جذام : نوعي بيماري است.

3- برص: لکه‌هاي سفيد يا سياهي که در بدن زن نمودار مي‌شود.

4- افضاء

5- زمين‌گير شدن

6- نابينايي از دو چشم

تدليس

يکي ديگر از موارد فسخ نکاح ، تدليس است.

ماده 1128 ق.م: هرگاه در یکی از طرفین صفت خاصی شرط شده و بعد از عقد معلوم شود که طرف مذکور فاقد وصف مقصوده بوده برای طرف مقابل حق فسخ خواهد بود……….

در امر نکاح، تدليس، يعني يکي از طرفين با اعمال متقلبانه، نقص و عيب خود را پنهان نموده باشد و يا خود را داراي صفات کمالي معرفي مي‌نمايد که در واقع فاقد آن صفات بوده باشد. مجازات تدليس کننده از 6 ماه تا دو سال حبس و جبران خسارت وارده است و حتي اگر از حق فسخ استفاده نکند، حق جبران خسارت براي او محفوظ است.

وکیل طلاق 

وکیل پایه یک دادگستری تهران 

مشاوره حقوقی رایگان و آنلاین 

+ نوشته شده در  چهارشنبه 17 مرداد 1397ساعت 16:08  توسط miracle 

تشریفات عروسی در فصل تابستان

فصل تابستان دارای تنوع میوه و زیبایی دوچندان طبیعت است.
برگزاری جشن عروسی در فصل تابستان جذابیت های فراوانی دارد. یکی از ویژگی های برگزاری جشن عروسی در فصل تابستان، استفاده از باغ عروسی است.
عروس و دامادهایی که علاقه دارند جشن عروسی خود را در باغ عروسی برگزار نمایند، فصل تابستان را انتخاب می کنند.
برخی نیز باغ تالار را انتخاب می کنند تا میهمانان خود را برای انتخاب ، آزاد بگذارند.

رزرو باغ عروسی

به علت درخواست زیاد عروس و دامادها برای برگزاری تشریفات عروسی در فصل تابستان، جهت رزرو باغ عروسی و یا تالار عروسی باید حدودا ۶ ماه قبل از روز جشن ، به تشریفات مجالس مورد نظر خود مراجعه نموده و از منوی خدمات مجالس عروسی انتخاب نمایید .
منوی خدمات مجالس ژوان دارای تنوع بسیار زیادی در زمینه پذیرایی، طراحی و دکوراسیون، سفره عقد، تزیین باغ عروسی ، چیدمان میز و صندلی میهمانان و … می باشد.
ارائه خدمات مجالس باکیفیت در باغ عروسی یکی از موارد مهم در انتخاب تشریفات عروسی می باشد.
پذیرایی کامل از میهمانان در باغ عروسی و برخورد خوب کارکنان و همچنین کیفیت بالای خدمات مجالس بسیار مهم است .
یکی از موارد مهم در تشریفات عروسی ، سفره عقد است. در تشریفات مجالس ژوان می توانید از میان آلبوم های به روز تزیین سفره عقد ، انتخاب نمایید.یکی از ویژگی های تشریفات عروسی ژوان این است که شما می توانید ایده خود را در مورد تزیین سفره عقد ارائه دهید و تیم خدمات مجالس ژوان برای شما اجرا نماید.

امکانات باغ عروسی

برای برگزاری تشریفات عروسی در باغ عروسی در فصل تابستان ، تشریفات مجالس باید امکانات سرمایشی و پذیرایی مناسب را به میهمانان ارائه دهد.
چیدمان میز و صندلی میهمانان در باغ عروسی یکی از نکات مهم در تشریفات عروسی است تا رفت و آمد میهمانان به راحتی انجام گیرد.
نکته بسیار مهم در انتخاب باغ عروسی این است که به تعداد میهمانان و ظرفیت باغ عروسی توجه نمایید تاخدمات مجالس با کیفیت و عالی انجام پذیرد.

تشریفات عروسی ژوان

تشریفات عروسی ژوان

تشریفات عروسی در باغ عروسی

تشریفات عروسی در باغ عروسی

تشریفات مجالس و تشریفات عروسی

تشریفات مجالس و تشریفات عروسی

بهترین تشریفات عروسی

بهترین تشریفات عروسی

تشریفات عروسی در فصل تابستان - تشریفات عروسی ژوان

تشریفات عروسی در فصل تابستان – تشریفات عروسی ژوان

+ نوشته شده در  شنبه 13 مرداد 1397ساعت 14:28  توسط miracle